středa 30. ledna 2008

Need For Speed Pro Street...zklamání na půli cesty

Hned v den nabytí PS3 jsem si pořídil 2 hry. Tou první byl Assassin. U něj to byly skvěle investované peníze. Druhou hrou pak byly Pro Streety. Uplynul měsíc, Needy mám rozjeté zhruba v půlce kariéry a přemýšlím, že je prodám a doplatím si na Burnout Paradise. Proč? Needy mi přirostli k srdci u prvního dílu Undergroundů. U2 byly super, Most Wanted mi přišli nejzábavnější a Carbon naopak nejšitovější. Nicméně byl ještě dost jzábavný na to, abych ho dohrál. No a Pro Streety ho v mém osobním žebříčku nejspíš nahradí. V podstatě nemám důvod je dávat do mechaniky, když můžu hrát cokoliv jiného. No a vzhledem k tomu, že mám NHL08 a sporty se většinou neohrají, už se do té mechaniky asi jen tak nedostanou. Jediné co mě jakž takž baví je drag. Největším zklamáním jsou pak rychlostní disciplíny. Tunění auta mě bavilo naposledy v Most Wanted, kde jsem si s tím docela vyhrál, ale třeba už při Carbonech jsem do vizáže aut příliš nezasahoval. Autosculpture mě nechává naprosto chladným a co se barevnosti týče, vystačím si s hezkým lakem a českou vlaječkou na nárazníku. Co mě však zklamalo nejvíc, jsou zákysy. Needy byly vždycky svým způsobem zábavné tím, jak odsýpaly. Všechno se tak nějak vždycky nenápadně posouvalo kupředu a vy jste se těšili na další a další závody. Tady se často dostanu do situace, kdy mám vyhráno 6 ze 6 závodů, ale k dominování v závodním dni mi chybí 30 bodů, které nemůže nikde najet i kdybych se rozkrájel. No dobře, tak zkusím trošku poladit auto na drag. Výsledkem je o 29 bodů víc, takže než abych se s tím rozčiloval dál, raději z nejtěžší úrovně hru snížím na střední a hned poskočím o 1000 bodíků. Přitom dám soupeřům na "minutovém" oválu ve třech kolech 25 vteřin a veškerá zábava je ta tam. Jo, jsem sice dál, otevřel se mi další závodní den, ale vlastně z toho ani nemám radost.
NFS Pro Street je pro mě prostě pouze průměrný závodní titul v japano-gangsta-jánevimcoještě stylu. Asi brzo opustí můj příbytek. Proč ho taky doma sušit, když den ode dne klesá jeho cena a na cestě je Fallout 3 a GTA4.

Žádné komentáře: