středa 23. ledna 2008

Děs běs....

Řeč dnes bude o prodávání a "čenžování" her na PS3. Po dohrání Assassina sem měl samozřejmě zálusk na něco jiného. Assassina jsem tedy nabídl na GAMEBAZARU. Za 1200,-. Což o to. Uspěl sem a dnes už místo něj smažím NHL 08, ale během těch pár dnů, co tam moje nabídka visela, jsem se virtuálně setkal s takovou bandou hňupů, že to snad ani neni normální. A to ještě není nic proti tomu, když nějakou hru chcete koupit. Nabídky jsou občas dost lákavá - třeba Call Of Duty 4 za 800,-. Jenže po zavolání na kontakt Vás nějakej capart na druhé straně vyřve d ču**, že žádnej inzerát nedal, v lepším případě si dotyčné začne spekulovat, jestli by mu někdo jiný nedal víc, nebo prostě v okamžiku, kdy jste domluveni a zbývá si dohodnou sraz na předání, přestane komunikovat úplně. Vrcholem podivnosti je pak pár lidí, kteří nabízejí za směšné ceny zaručeně nové a nerozbalené hry, které byl zřejmě nevhodným dárkem. Maj asi natvrdlý rodiče, když jim k Vánocům dali 25 nevhodnejch dárků. Prostě sou to překupnický šmejdi. Možná to někomu nevadí, ale já radši zajdu třeba do Presta v Praze ve Zlatnické, zaplatim o 2 kilka víc, ale mám z toho dobrej pocit. Navíc nemusim šaškovat s dobírkama což spoustu výměny chtivých hráčů dělá. Podle jejich logiky půjdu na poštu poslat jim svou hru na dobírku třeba za litr. Pak si půjdu na poštu pro peníze a pak znova pro hru, kterou pošlou na dobírku oni mě s penězma co sem inkasoval za tu svou. To je fajn, 3x na poštu + připlatit poštovný, byť oboustranně. Už to, že místo výměny kus za kus, musim platit vlastně kilo navíc za poštovný, tuto transakci odsuzuje mimo hru. To si radši koupim za ušetřenej čas (čas jsou peníze, pro nechápavé) nějakou hru v kamenném obchodě.

Žádné komentáře: