pátek 12. listopadu 2010

Tomb Raider: Underworld - s Larou až na kraj světa a možná ještě dál...

Tomb Raider: Underworld není úplně nejnovější hra. Demo jsem hrál už před dvěma roky a byť nebylo špatné, nechtělo se mi tehdejších 16 stovek investovat do 5-6ti hodin zábavy. Nicméně hra před měsícem vyšla ke stažení na Playstation Network za nějakých 600 kaček a tak jsem nakonec platební transakci učinil:)

Včera večer jsem shlédnu závěrečné titulky takže je čas hru krátce ohodnotit.
Hra (prý) pokračuje tam, kde skončil díl předchozí, který jsem hrál ještě na PCčku, ale děj už jsem si nijak moc nepamatoval. Fanoušci série se ale každopádně budou cítit "jako doma". Lara hopsá, střílí, řeší puzzlíky a resty svých rodičů.

Hrací doba je relativně krátká, ale většina puzzlů vám dá napoprvé docela  zabrat, což ji relativnně slušně natahuje. Když se však těšíte na poslední 2 dlouhé levely, hra nemile překvapí tím, jaký nabere spád a najednou je konec. Očekávaný závěrečný bossovský souboj se žádný nekoná, spíše takové bossovské puzzle. Těžko říct, zda je to dobře, ale během hry jsem nenarazil na žádný vyložený zákys. Vlastně na jeden, ale to byla spíš moje nepozornost než obtížnost hry.

Grafika neurazí, hádanky jsou velmi zábavné ale do kvality Uncharted 1, natožpak 2 má TRU velmi daleko. Přesto je to za budgetovou cenu slušná hra. Za mě 7/10

Žádné komentáře: