sobota 22. října 2011

Krtkův německý deníček - sobota - Spiel 2011, den 3.


Sobota je v Essenu za trest. Alespoň letos byla. V minulých dvou letech připadly na čtvrtek a pátek prázdniny, a tak byly haly plné všechny dny a nějak sem si na boj o místo u stolů zvykl. Letos se většina návštěvníků na veletrh vypravila až na víkend. V sobotu se již tradičně vyrojí spoustu lidí v roztodivných kostýmech a v hale 6 to začíná smrdět propocenými koženými kabáty. Užší uličky jsou v podstatě neprůchodné a něco si zahrát je nadlidský úkol. Pokud tedy nechcete dlouhé desítky minut čekat, až hráči před vámi dohrají. 

Za 2 hodinky procházení sem si u pár her poslechl, jak se hrají, nebo jsem si pročetl pravidla, ale na volný stůl jsem nenarazil. A když ano, nebyl poblíž žádný prezentátor. Vzhledem k tomu, že jsem sebou vláčel i notebook a začínalo mě bolet rameno, vzdal sem další pokusy a vyrazil sem na oběd. Nicméně bylo by dost slabé zakončit veletrh dnem, kdy si nic nezahraju a tak jsme s Dougem vyrazili na poslední výpravu za volnými stoly. Chytli jsme se u Black Dover Games, u kterých jsem minulý rok hrál zajímavou potápěčskou hru Dive, Diver, Die. Kluci ze Singapuru si mě pamatovali a představili nám svou novinku F3. Je to karetní hra, v podstatě variace na poker. Vyhrál jsem 2 hry a nakonec jsme si s Dougem za 5 Euro oba hru koupili. Rozhodně se doma neztratí. Není to nic úchvatného, ale pro zabavení návštěvy je to ideální.  

Blížila se třetí hodina, čas odjezdu a nám se podařilo zahrát si ještě jednu hru. Drako. Hra pro 2 hráče, ve které na hexové mapě jeden ovládá figuru draka a druhý trojici trpaslíků. Pomocí vykládání karet se útočí, brání, pohybuje, drak lítá nebo chrlí oheň. Cílem hry pro trpaslíky je samozřejmě zabít draka a naopak.



Teď už sedíme v autě, před sebou ještě 677 kilometrů do Prahy a já si krátím čas psaním…676…675… tak dlouho mi baterka nevydrží:) Tak zase za rok.

Update po dojezdu - dárečky od Wizardů:)

Žádné komentáře: