neděle 14. srpna 2011

Vše se v dobré obrací:)

Musím říct, že jsem vůbec nebyl psychicky připravený na to, že mi v jednom týdnu odejdou 2 notebooky a PS3ka. Eee-čku odešel zdroj a novýmu VAIU po 4 dnech ramka. Neskutečná anabáze s reklamací u SONY a Alzy nakonec skončila mou rezignací - dneska sem si za pět stovek koupil novou ramku a skoro po měsíci můžu zase tvořit nějaké ty elektronické hodnoty.

S PS3kou to bude horší. Ta už je měsíc v servisu a čeká na nějakou součástku ke zničenému HDMI výstupu. V nejhorším případě si udělám radost novým Slimem, ale každopádně to finančně zabolí.

Nicméně ani měsíc bez počítače a PS3 mi nezabránil publikovat další články pro Gamerock. Tentokrát jsem zabral hned několik stránek v magazínu Rock On - http://www.gamerock.cz/clanky/rock-on/item/374-playstation-magaz%C3%ADn-rock-on-%C4%8Dervenec-2011 - "Prevko" nového Assassina, Tomb Raidera a recenze na Homefront. Tomu jsem dal pořádně za uši:)

Když jsme u Gamerocku - v úterý v noci frčíme na herní veletrh GamesCom do Kolína nad Rýnem a tak vás neminou zápisky podobné těm z loňského veletrhu v Essenu (http://krteczek.blogspot.com/2010_10_01_archive.html).

Uf, to se mi ale ulevilo, že se můžu zase literárně vypustit:)

Žádné komentáře: