sobota 11. prosince 2010

Call Of Duty: Modern Warfare 2 - slušný single jatka a dokonalý multiplayer

Díky tomu že nedávno vyšel další díl série Call Of Duty a to sice Black Ops, šly obchody hodně dolů s cenou Modern Warfare 2. A hlavně - někteří hráči přešli právě na Black Ops a tak se MW dvojka objevila v JRCčku (a určitě nejen tam) mezi bazarovkama. Provedl jsem tedy další výhodný trejd, za který by se nestyděl snad žádný klub NHL a snad půl hodiny potom, co jsem dohrál Red Dead Redemption, jsem si z Letňan nesl novou placku.

Hlavní důvod, proč jsem na hru  čekal víc než rok, byl ten, že kampaň pro jednoho hráče je hrooozně krátká. Tak krátká, že jsem za hru opravdu nechtěl platit 15 stovek. To se beze zbytku potvrdilo a za pár hodin jsem koukal na závěrečné titulky. Nicméně to, co jim předcházelo, stálo za to. MW2 je sice naprosto lineární naskriptovaná střílečka, ale je prostě udělaná tak dokonale, že si připadáte jak v úžasném akčním filmu. Filmu, který je plný přestřelek, výbuchů, emocí, zrady, bondovské akce. Prostě jsem si kampaň užil do první poslední minuty. Kdyby byla delší, bylo by to za 10/10, takhle jen  za 9:)

Ovšem něco na "desítku" tady je....multiplayer. Od dob Quake III. Arena se snažím najít zábavnou multiplayerovou hru. Částečně mě uspokojil Metal Gear Solid 4, ale MW2 je prostě dokonalost sama. Skvělé mapy, servery plné hráčů, nepřeberné množství herních módů, editovatelné zbraně...

No...neobjevil sem Ameriku....o hře jsem měl načteno spoustu článků, věděl sem, že na ní jednou přijde řada a že bude skvělá, jen jsem čekal, až bude k mání za slušné peníze a to se prostě stalo až teď:)

Žádné komentáře: