středa 24. září 2008

Ratchet & Clank: Tools of totální nářez

Jak jsem napsal po dohrání Quest For Booty, tak sem taky udělal. Hned sem běžel pro Tools Of Destruction. Včera emperor padnul pod palbou zbraní ratchetího ničení a mě nezbývá než počkat na příští rok, kdy by snad měl vyjít další přídavek. Musím přiznat, že tahle herní série mě naprosto uchvátila. Ratchet chytne a nepustí. Nuda se nedostavuje ani v nejmenším a to je u her velmi výjimečné. Není to proto, že by hra byla krátká, takže nuda nestihne nastoupit. Ta hra je prostě jednoduše geniální v tom, jak dávkuje nové zbraně, nové nepřátele a zintenzivňuje řežbu, která se na poslední planetě zvrhává v totální akční orgie. Pro někoho je možná svátost nejsvatější GTA4 nebo Metal Gear Solid, ale mě Ratchet s Clankem přijde mnohem zábavnější.

Za mě jasné absolutorium 10/10!

Žádné komentáře: