úterý 6. prosince 2011

Making of Vánoční videopřání - blog 2 - první zkoušky u Ligy Mistrů

Můj mil deníčku, myslím, že mě tento způsob života zabije... Big Tasty Bacon v 1 ráno není asi úplně optimální večeře, ale co se dá dělat. Já tam to jedno potřebný BINGO písmenko prostě do konce prosince najdu...
Anyway.... vánoční videopřání začíná nabývat konkrétních rozměrů. Oficiální hudební podklad jsem vzdal, ale při příležitosti zápasu Ligy Mistrů Plzeň : AC Milán, jsme po pár pivkách a slivkách s kámošem natrénovali podklad kytarový. No on to zas na ty 3 akordy nebude takový problém. Piáno jsem vzdal. 1) Zanikalo pod kytarou, 2) Hrát pravou rukou by šlo, zapojit levou už je horší a ještě do toho zpívat je trošku mimo moje schopnosti. To radši udělám vymazlenější videoklip. Včera jsem sestříhal Smrčka a Smrčka na úctyhodné:) 4 vteřiny záznamu - 2 od každého. Přesně tolik materiálu mi stačí z 5 minut a 10 vteřin reklam na imitaci zpívajících stromečků. A co je důležitější - víc hlav víc víc - "přihlouplé úsměvy" nahradily "blažené"... nechceme ty Vánoce přece zesměšňovat.
Zároveň jsem oživil flashové intro, které jsem před svá videa vkládal před pár lety... pořád je myslím dostačující...


To be continued...

Žádné komentáře: