středa 18. května 2011

Recenze na Yakuzu 4 další články pro GAMEROCK/ROCK ON

Není úplně snadné psát pro herní web a přitom nezanedbávat vlastí blog. Vlastně to ani moc nejde dohromady,  protože GAMEROCKu poskytuji exkluzivitu a psát 2 články na jednu hru se mi opravdu nechce. V magazínu ROCK ON články po měsíci zapadnou a tak si vůbec nebudu dělat násilí, že si je zveřejním znovu "u sebe", ale duplicitně recenze pro web by mohla mást vyhledávače a jak říkám - GAMEROCK je v tomto směru na prvním místě. Nicméně budu na ně alespoň odkazovat.

Na začátku května jsem dohrál a zrecenzoval famózní YAKUZU 4 - http://www.gamerock.cz/clanky/recenze/item/300-recenze-yakuza-4

Pro ROCK ON jsem se věnoval představení DIRT 3, Battlefield 3, Call Of Juarez: The Cartel a ještě mám před sebou Deus Ex: Human Revolution. Tyto články se tedy průběžně objeví i zde.

Na stacku mám pak ještě recenzi na LEGO Piráty z Karibiku, které jsem si pořídil minulý víkend a musím říct, že bude rozhodně pozitivní. Už jsem pár LEGO her hrál, ale Johny Depp z kostiček je asi úplně nejlepší:)

Žádné komentáře: